Ευχαριστήριο μήνυμα του Γιάννη Παπαγιάννη.

Σας ευχαριστώ που με τιμήσατε με την παρουσία σας στον αγιασμό και κοπή βασιλόπιτας του πολιτικού μου γραφείου. Σας ευχαριστώ που αντέξατε να περιμένετε ώρες λόγω της αθρόας προσέλευσης κόσμου, υπομείνατε δεκάδες από εσάς όρθιοι γιατί δεν χωρούσε να καθίσετε και ταλαιπωρηθήκατε μέσα στη βροχή ψάχνοντας μάταια θέση στάθμευσης για να παρευρεθείτε. Κυρίως σας ευχαριστώ όλες και όλους, και αυτούς που για διάφορους λόγους ανωτέρας βίας δεν μπορέσατε να έρθετε, γιατί με τιμήσατε ως φίλοι, έμπιστοι και συνάνθρωποι, όχι ως εκπρόσωποι κομμάτων ή παρατάξεων. Ιδιαίτερα σας ευχαριστώ για το αυθόρμητο και πολύ θερμό σας χειροκρότημα σε τρεις στιγμές: Όταν αναφέρθηκαν άλλοι, ο συνεργάτης μου Ζήσης Βουρουτζής, ο κουμπάρος μου Δημήτρης Αποστολίδης, ο συνάδελφος στη δικηγορία και το δημοτικό συμβούλιο Θανάσης Αποστολόπουλος και ο φίλος και πελάτης μου Παναγιώτης Ψωμιάδης στην οικογένειά μου. Όταν στην ρήση της ομιλίας μου αναφέρθηκα ταπεινά στην πρόθεσή μου μόνον να είμαι χρήσιμος στην κοινωνία, χωρίς να έχω εισπράξει συνειδητά ούτε ένα ευρώ από τη συμμετοχή μου στα κοινά. Και όταν κατέθεσα με πόνο ψυχής την αγωνία μου για τις μεθοδεύσεις παραχάραξης της ιστορικής αλήθειας και υποθήκευσης του μέλλοντος της πατρίδας και του Ελληνισμού με την ονομασία των Σκοπίων και το ζήτημα της μιας και μοναδικής Ελληνικής Μακεδονίας. Διατρανώνουμε την πίστη στις αξίες και τα ιδανικά μας. Μπορούμε και θα τα καταφέρουμε καλύτερα. Αλληλεγγύη, κοινωνική δικαιοσύνη, εθνική αξιοπρέπεια.

Γιάννης Παπαγιάννης

Share:

Δημοφιλείς αναρτήσεις

.

Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή

Πότε πιστεύετε ότι θα γίνουν οι βουλευτικές εκλογές



.

.

Ακολουθήστε μας στο

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Διαδικτυακές προτάσεις..